Strona główna / Strona główna / Pomoc techniczna
 
Pomoc techniczna »
Firma Paragon Software świadczy nabywcom swoich produktów darmową
pomoc techniczną przez 30 dni od daty zakupu oprogramowania w wersji Suite oraz Home.
Użytkownicy produktów w wersjach Professional i Server otrzymują od nas pomoc techniczną
przez 60 dni od daty zakupu oprogramowania. Istnieje także możliwość dokupienia
rozszerzonej pomocy technicznej dla wersji Server i Workstation na 1, 2, lub 3 lata.
Kontakt z pomocą techniczną firmy Paragon Software odbywa się poprzez pocztę
elektroniczną. Adres e-mail pomocy technicznej: pomoc@paragon-software.pl

Telefoniczna pomoc techniczna dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00.





Baza wiedzy »

Poniższa baza wiedzy obejmuje odpowiedzi na typowe pytania odnośnie używania produktów firmy Paragon Software. Sugerujemy zapoznanie się z treściami zawartymi poniżej ilekroć pojawi się problem dotyczący funkcjonowania naszego oprogramowania.

Z treścią umowy licencyjnej dla klienta końcowego można zapoznać się pod tym linkiem.

Pytania ogólne »
  • Co to jest rozruchowy dysk ratunkowy?
  • W jaki sposób mogę nagrać obraz ISO na dysk CD?
  • W jaki sposób tworzy się rozruchowy dysk ratunkowy?
  • Jakie rodzaje nośników ratunkowych dostępne są dla produktów?
  • Jak zaktualizować / skopiować stary dysk twardy na nowy?
  • Posiadam obraz partycji systemowej. Jak mogę przywrócić partycję jeśli mój jedyny system jest niezdolny do rozruchu?
  • Czy program może wykonać obraz kopii całego dysku twardego?
  • Czy Wasze produkty obsługują RAID?
  • Jakie są obsługiwane systemy operacyjne?
  • Co to jest właściwość inkrementalnego kopiowania?
  • Na Waszej witrynie przeczytałem o właściwości kopiowania różnicowego. Nie wiem co to jest i do czego mogę to wykorzystać?
  • Jakie są różnice w procedurach tworzenia kopii bezpieczeństwa i kopiowania?
  • Czy mogę skopiować mniejszy dysk na większy?
  • Próbuję uruchomić kopię dysku HDD / partycji, ale program twierdzi, że pliki są w użyciu i zwraca komunikat z wyborem: "spróbuj ponownie / uruchom jeszcze raz / zakończ". Zamknąłem wszystkie pliki i aplikacje. Co mam zrobić, aby uruchomić operację bez potrzeby ponownego uruchamiania?
  • Czy mogę używać funkcji "Kopiowanie dysku twardego", by skopiować wewnętrzny dysk twardy na nośniku wymiennym?
  • Czy mogę skorzystać z więcej niż jednego rabatu, kiedy kupuje produkt?
  • Czy ceny promocyjne i specjalne rabaty mogą wygasnąć?
  • Czy jeśli chcę wykonać kopie bezpieczeństwa wszystkich stacji roboczych w mojej sieci, to potrzebuję licencji dla każdej stacji roboczej?
  • Czy zapewniacie gwarancję satysfakcji?
  • Czy przysługuje zniżka za zakup wielu licencji?
  • Co dokładnie dostanę, jeśli oprogramowanie jest dostarczane drogą elektroniczną?
  • Czy kwalifikuję się do zakupu aktualizacji innych produktów firmy Paragon po obniżonej cenie?
  • Co to jest Licencja Technika?
  • Czy produkty firmy Paragon pracują na wirtualnych maszynach takich jak Vmware, czy Parallels?

Pytania dotyczące produktów Paragon Software »

Hard Disk Manager

Drive Backup

Partition Manager

  • Czy mogę używać programu Partition Manager do zmiany rozmiaru partycji w systemie Windows NT / 2000 / 2003 Server?
  • Czy program Partition Manager pracuje na Windows NT / 2000 / 2003 Server?
  • Czy mogę użyć programu do przywrócenia przypadkowo usuniętych partycji?
  • Jak można połączyć dwie partycje w jedną?
  • Jak mogę używać produktu do optymalizacji wydajności systemu operacyjnego?
  • Kiedy próbuję wykonać rozruch maszyny dostaje komunikat o błędzie, a system prosi o załadowanie dyskietki systemowej i naciśnięcie klawisza "Enter".
  • Czy program Partition Manager pracuje z dyskami, które mają powyżej 1024 cylindrów? Jeśli tak, to dlaczego "widzi" tylko 504 MB mojego dysku?
  • Zainstalowałem Wasz produkt i w jakiś sposób aktywował się "Boot Manager". Teraz komputer pokazuje tylko ekran "Boot Managera" z 15 - sekundowym odliczaniem. Kiedy naciskam "Enter" nic się nie dzieje. Jak przywrócić z powrotem Windowsa?
  • Podczas instalacji dostaje komunikat błędu: "irst.dll".
  • Jak Partition Manager tworzy partycje? Czy mogę usunąć program z mojego komputera bez naruszenia struktury partycji?
  • Czy program Partition Manager jest kompatybilny z nakładkami dyskowymi jak: Ontrack Disk Manager, Maxtor Max - Blast czy MicroHouse EZ-Drive?
  • Jak mogę usunąć program Partition Manager z mojego komputera?
  • Zainstalowałem oprogramowanie, ale dostaję komunikat: "BioNT.dll nie może załadować sterownika: system nie może odnaleźć określonego pliku." Pracuję na systemie operacyjnym Windows2000 Server.
  • Uruchomiłem "Boot Manager'a", ale aktualnie go nie potrzebuję. Jak mogę usunąć to narzędzie z mojego komputera?
  • Czy jest obsługa dla systemów operacyjnych Windows XP x64 Pro i Windows 2003 x64? Kiedy program próbuje ponownie wystartować w trybie jedno procesowym, po prostu wychodzi do systemu Windows - przypuszczalnie dlatego, że obsługuje system Windows XP 32 - bitowy, zamiast 64 bitowego?
  • Czy program pracuje z urządzeniami SCSI? Dlaczego nie widzę partycji na moim dysku twardym?

Podstawowe pojęcia »
  • MBR - (ang. Master Boot Record - główny sektor rozruchowy)
  • MFT - (ang. Master File Table - główna tablica pliku)
  • Stan "bare metal"- (ang. bare - metal state)
  • GPT - (ang. GUID Partition Table - tablica partycji GUID)
  • Usługa (konfiguracja) Apple BootCamp
  • Środowisko "dual - boot"
  • Usługa Volume Shadow Copy Service
  • Technologia "Hot Backup"
  • MSVSS - (ang. Microsoft Visual SourceSafe (VSS))
  • RAID - (ang. Redundant Array of Independent Disks - nadmiarowa macierz niezależnych dysków)
  • NTFS - (ang. NT File System lub New Technology File System)
  • FAT - (ang. File Allocation Table - tablica alokacji plików)
  • ISO
  • SCSI - (ang. Small Computer Systems Interface)
  • Moduł (tryb) "blue screen" systemu Windows